Η Praktiker Hellas αποτελεί ένα one-stop-shop για όλες τις ανάγκες του σπιτιού και του κήπου, προσφέροντας σε όλους μας μοναδικές εμπειρίες αγορών, για κάθε μικρή ή μεγάλη μας αλλαγή στο σπίτι. Με την ομάδα των 1.600 εργαζομένων μας, το ταχέως αναπτυσσόμενο e-shop, το εξειδικευμένο τμήμα b2b και το πανελλαδικό δίκτυο 16 καταστημάτων μας, εργαζόμαστε καθημερινά για να προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες και λύσεις σε περισσότερους από 6.000.000 πελάτες μας ετησίως.
Αναζητούμε τον κατάλληλο υποψήφιο που θα καλύψει θέση Υπαλλήλου Γραμματείας για το κατάστημα Praktiker στη Ρόδο.
Αρμοδιότητες:
Συντονισμός και εποπτεία τήρησης του καθημερινού πρωτόκολλου στα τμήματα πωλήσεων
Έλεγχος έγκαιρης αποστολής παραγγελιών προς προμηθευτές και πελάτες
Παροχή καθημερινής υποστήριξης στη Διεύθυνση του καταστήματος
Διεκπεραίωση της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας και καταχώρηση παραγγελιών και παραλαβών του καταστήματος
Προφίλ υποψηφίου:
Απόφοιτος ΑΕΙ/ ΤΕΙ/ ΙΕΚ
Εργασιακή εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε ανάλογη θέση
Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
Καλή γνώση χρήσης Η/Υ
Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας και οργάνωσης
Μεθοδικότητα και προσοχή στη λεπτομέρεια
Επαγγελματική συμπεριφορά και ομαδικό πνεύμα
Αυτοπαρακίνηση και υπευθυνότητα
Η εταιρία προσφέρει:
Ικανοποιητικές αποδοχές ανάλογες προσόντων και εμπειρίας
Πρόγραμμα ιδιωτικής νοσοκομειακής κάλυψης και εκπτώσεις προσωπικού