Η Praktiker Hellas αποτελεί ένα one-stop-shop για όλες τις ανάγκες του σπιτιού και του κήπου,προσφέροντας σε όλους μας μοναδικές εμπειρίες αγορών,για κάθε μικρή ή μεγάλη μας αλλαγή. Με την ομάδα των 1.600 εργαζομένων μας, το ταχέως αναπτυσσόμενο e-shop,το εξειδικευμένο τμήμα b2b και το πανελλαδικό δίκτυο 16 καταστημάτων μας, εργαζόμαστε καθημερινά για να προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες και λύσεις σε περισσότερους από 6.000.000 πελάτες μας ετησίως.
Αναζητούμε τον κατάλληλο υποψήφιο πουθα καλύψει τη θέση
ProcurementAssistant
Είσαι άνθρωπος οργανωτικός, ομαδικός και εργάζεσαι με συνέπεια για το αποτέλεσμα; Διακρίνεσαι για το πάθος και την ισχυρή σου θέληση; Θέλεις να εργαστείς σε μια μεγάλη και δομημένη εταιρεία του λιανεμπορίου; Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!
Κύριες Αρμοδιότητες:
Ενημερώνει κατάλληλα τα αρχεία προμηθειών, τις αναφορές και τους τιμοκαταλόγους βάσει της πολιτικής προμηθειών.
Συγκρίνει τιμές, προδιαγραφές, και ημερομηνίες παράδοσης προκειμένου να καθοριστεί η καλύτερη προσφορά μεταξύ των πιθανών προμηθευτών.
Δημιουργεί παραγγελίες βάσει προσφοράς/σύμβασης.
Παρέχει πληροφόρηση στα εμπλεκόμενα καταστήματα/τμήματα για το στάδιο της διαδικασίας παραγγελιών.
Ενημερώνει τα αρχεία δαπανών ανά καταστήματα/ τμήμα βάσει προϋπολογισμού.
Συμμετέχει σε διαδικασίες αυτοματοποίησης διαδικασιών του τμήματος.