Αναφερόμενος/η στον E–CommerceManager, οι κύριες αρμοδιότητές του/ης περιλαμβάνουν:
Εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου, e-mail, chat
Παραγγελιοληψία τηλεφωνική και online
Διαχείριση αιτημάτων μέσω εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων
Καταχώρηση στοιχείων και αιτημάτων πελατών
Διαχείριση παραπόνων
Διαχείριση και εκτέλεση των παραγγελιών
Τιμολόγηση
Επικοινωνία με εξωτερικούς συνεργάτες για την σωστή διεκπεραίωση των παραγγελιών
Απαραίτητα προσόντα:
Ελάχιστες βασικές γνώσεις απολυτήριο λυκείου (πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα)
Άριστη γνώση και γενική ευχέρεια στην χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών, συγκεκριμένα σε Microsoft Office (Word, Excel) & Microsoft Outlook
Άτομο εξωστρεφές, δημιουργικό, οργανωτικό, φιλόδοξο, ομαδικό, θετικό, προσαρμοστικό και ευέλικτο
Ικανότητα εργασίας σε ένα περιβάλλον με γρήγορους ρυθμούς και διαχείριση πολλαπλών θεμάτων
Επικοινωνιακή ικανότητα & ευγένεια για τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών
Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
Η Εταιρεία προσφέρει:
Συνεχή εκπαίδευση – Προοπτικές προσωπικής ανάπτυξης και επαγγελματικής εξέλιξης – Ζωντανό και ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
Εάν πληροίτε τις προϋποθέσεις και επιθυμείτε να γίνετε μέλος της ομάδας μας, μπορείτε να στείλετε το βιογραφικό σας σημείωμα, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: hr@tradestatus.gr, αναφέροντας τον κωδικό της θέσης, έως την Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2022.