Posted
Κύριες αρμοδιότητες θέσης:
- Διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας του καταστήματος σύμφωνα με τα πρότυπα της εταιρίας
- Μεγιστοποίηση ευκαιριών πώλησης και παρακολούθηση των ΚPIs του καταστήματος για την επίτευξη κερδοφορίας
- Καθοδήγηση, εκπαίδευση και ανάπτυξη της ομάδας
- Προώθηση πελατοκεντρικής κουλτούρας και διασφάλιση υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης
- Επιλογή υποψηφίων για τη στελέχωση του καταστήματος
Τι αναζητούμε;
- αποτελεσματική διαχείριση ομάδας
- επιχειρηματική αντίληψη και διαπραγματευτικές ικανότητες
- επικέντρωση στην εξυπηρέτηση του πελάτη
- φυσικό ταλέντο στην επικοινωνία
- πάθος για την τεχνολογία
- εστίαση στην επίτευξη απαιτητικών στόχων
- ομαδικό πνεύμα
- δίψα για εκπαίδευση και ανάπτυξη
Και παράλληλα:
- πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ/ ΙΕΚ
- προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών στον χώρο των πωλήσεων, ιδανικά σε περιβάλλον retail
- εμπειρία σε αντίστοιχο ρόλο ευθύνης & διαχείρισης ομάδας
- άριστη χρήση H/Υ και εξοικείωση με συστήματα ERP
- καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
Τι προσφέρουμε;
- συνεχή εκπαίδευση σε νέες τεχνολογίες
- σημαντικές ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης
- δυναμικό σχήμα bonus βάσει επίτευξης στόχων
- ομαδική ασφάλιση
- εκπτώσεις στα προϊόντα της εταιρίας μας
- δράσεις wellbeing
Πηγή : https://www.skywalker.gr/elGR/aggelia/ergasias/%CE%91%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CF%84%CE%AE%CF%82-%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CE%94%CE%B9%CE%B5%CF%85%CE%B8%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%AE%CF%82-%CF%81%CE%B9%CE%B1—%CE%9A%CE%B1%CE%B2%CE%AC%CE%BB%CE%B12/1DEFB3F5-6361-E140-A891-07C49136AD05