Το Mediterranean College στο πλαίσιο στελέχωσης της Ακαδημαϊκής Διεύθυνσης των campuses Αθήνας και Θεσσαλονίκης, ζητά να προσλάβει
Γραμματεία Προγράμματος (Programme Administrator)
(κωδικός θέσης: ADMIN22)
Περιγραφή θέσης:
Διοικητική / γραμματειακή υποστήριξη εκπαιδευτικών προγραμμάτων με έδρα Αθήνα ή Θεσσαλονίκη.
Απαραίτητα προσόντα:
- Πανεπιστημιακός τίτλος σπουδών, κατά προτίμηση στο ευρύτερο πεδίο της Διοίκησης Επιχειρήσεων
- Άριστος χειρισμός της ελληνικής και της αγγλικής γλώσσας σε προφορικό και γραπτό επίπεδο
- Άριστος χειρισμός Η/Υ – Outlook, MS Office
- Τριετής εργασιακή εμπειρία σε περιβάλλον γραφείου
- Επικοινωνιακές, οργανωτικές και διοικητικές ικανότητες
- Ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης χρόνου και έγκαιρης ολοκλήρωσης παραδοτέων
- Ικανότητα εργασίας υπό πίεση
- Υπευθυνότητα και προσοχή στη λεπτομέρεια
Επιθυμητά χαρακτηριστικά:
- Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών
- Δημιουργικότητα και ανάληψη πρωτοβουλιών
- Καινοτόμος σκέψη
- Προϋπηρεσία σε θέση γραμματειακής υποστήριξης ή εξυπηρέτησης πελατών
Το Mediterranean College προσφέρει:
- Συνεχή εκπαίδευση και ανάπτυξη του προσωπικού του
- Ευχάριστο και δημιουργικό εργασιακό περιβάλλον
- Ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης σε πολλαπλά επίπεδα
[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]
Απαραίτητα να αναφέρεται ο κωδικός της θέσης ADMIN22 στο θέμα.
Πηγή : https://www.skywalker.gr/elGR/aggelia/ergasias/%CE%93%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CE%A0%CF%81%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%AC%CE%BC%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%82-Programme-Administrator/EF31B533-0279-8283-6BDE-71B1FA8F81BD