Γραμματεία Προγράμματος (Programme Administrator) – Mediterranean College

Το Mediterranean College στο πλαίσιο στελέχωσης της Ακαδημαϊκής Διεύθυνσης των campuses Αθήνας και Θεσσαλονίκης, ζητά να προσλάβει

Γραμματεία Προγράμματος (Programme Administrator)

(κωδικός θέσης: ADMIN22)

Περιγραφή θέσης:

Διοικητική / γραμματειακή υποστήριξη εκπαιδευτικών προγραμμάτων με έδρα Αθήνα ή Θεσσαλονίκη.

Απαραίτητα προσόντα:

  • Πανεπιστημιακός τίτλος σπουδών, κατά προτίμηση στο ευρύτερο πεδίο της Διοίκησης Επιχειρήσεων
  • Άριστος χειρισμός της ελληνικής και της αγγλικής γλώσσας σε προφορικό και γραπτό επίπεδο
  • Άριστος χειρισμός Η/Υ – Outlook, MS Office
  • Τριετής εργασιακή εμπειρία σε περιβάλλον γραφείου
  • Επικοινωνιακές, οργανωτικές και διοικητικές ικανότητες
  • Ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης χρόνου και έγκαιρης ολοκλήρωσης παραδοτέων
  • Ικανότητα εργασίας υπό πίεση
  • Υπευθυνότητα και προσοχή στη λεπτομέρεια

Επιθυμητά χαρακτηριστικά:

  • Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών
  • Δημιουργικότητα και ανάληψη πρωτοβουλιών
  • Καινοτόμος σκέψη
  • Προϋπηρεσία σε θέση γραμματειακής υποστήριξης ή εξυπηρέτησης πελατών

Το Mediterranean College προσφέρει:

  • Συνεχή εκπαίδευση και ανάπτυξη του προσωπικού του
  • Ευχάριστο και δημιουργικό εργασιακό περιβάλλον
  • Ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης σε πολλαπλά επίπεδα

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]

Απαραίτητα να αναφέρεται ο κωδικός της θέσης ADMIN22 στο θέμα.

Πηγή : https://www.skywalker.gr/elGR/aggelia/ergasias/%CE%93%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CE%A0%CF%81%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%AC%CE%BC%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%82-Programme-Administrator/EF31B533-0279-8283-6BDE-71B1FA8F81BD